پزشک متخصص

دربــاره پــزشکده

با مجموعه پزشکده بیشتر آشنا شوید و ما را یاری کنید

پـزشکده یک وب سایت رایگان است که از پزشکان و بیماران مبلغی دریافت نمی‌کند. هدف پـزشکده کمک به بیمار برای کشف بیماری های خود و انتخاب پزشک شایسته برای درمان است.

در این سایت پزشکان فقط میتوانند در رابطه با تخصص‌شان اظهار نظر کنند و مطلب ارائه دهند. ضمناً تمام مطالب درج شده می‌بایست از طرف خود پزشک باشد و هیچ مطلب کپی شده ای از وب سایت های دیگر در پزشکده وجود ندارد. تمام نظرات درج شده بیماران در  سایت  واقعی بوده و پزشکان حق دخل و تصرف در این قسمت را ندارند و این بخش صرفاً با نظارت و کنترل مدیر سایت اعمال می‌گردد. پزشکانی که علاقه دارند در وب سایت پزشکده مطالب درج کنند می‌بایست از بالای همین صفحه اقدام به ثبت نام نمایند. سپس کارشناسان پزشکده به مطب ویا کلینیک پزشک مراجعه کرده و اگر تمام مدارک موردنیاز پزشکی را دارا باشند این سایت مجوز درج مطب را به پزشک فقط درحوزه تخصصی شان می‌دهد.

بهترین پزشکان ایران را انتخاب کنید

روی درمان مورد نیاز کلیک کنید

برترین پزشکان را چگونه بشناسیم؟

برترین پزشکان ، پزشکانی هستند که تنها در حیطه تخصص خود طبابت می کنند و در آن شاخه تجربه و تخصص لازم را دارا می باشند. برای جراحان تعدد ورود به اتاق عمل و برای پزشکان غیر جراح تعداد درمانهای موفق می تواند معیار و سنجش خوبی برای کسب عنوان برترین پزشک باشد. منتهی شاخصه های متعدد دیگری هم در این میان ملاک میباشد. مثلاً دقت عمل و تمرکز بالای پزشک، مدارک کسب شده از دانشگاه معتبر، همراه شدن با علوم پزشکی که شامل مطالعه و شرکت در همایش های تخصصی و غیره بصورت مداوم می باشد، استفاده از تجهیزات پزشکی روز دنیا برای کسب بهترین نتایج و در نهایت خوشنامی پزشک که بخاطر تبلیغات دهان به دهان بیماران انجام می شود نکات حائز اهمیت دیگر هستند.قطعا برترین پزشک باید این خصوصیات و مهارت ها را در خود داشته باشد. وب سایت پزشکده قصد دارد شما را با این پزشکان آشناتر کند تا بتوانید با امن ترین حالت ممکن به درمان خود و خانواده تان بپردازید.

هدف و چشم انداز سایت پزشکده چیست؟

هدف سایت پزشکده ارائه اطلاعات یک بیماری به بیمار در فضای مجازی است. منتهی با تفاوت این موضوع که نویسنده صرفاً پزشک متخصص می باشد و هر پزشک تنها می تواند در رابطه با تخصصی که دوره آن را گذرانده اظهار نظر کند. بطور مثال در وب سایت پزشکده یک دندانپزشک زیبائی نمی تواند در رابطه با ایمپلنت مطلب ارائه دهد. در صورتیکه متاسفانه در دنیای مجازی گاها دیده شده که پزشکان مطالبی خارج از تخصصی که کسب کردند را ارائه می دهند. همین امر برای بیماران زیادی مشکل ساز شده و سلامتی جامعه به خطر می افتد. از طرفی جامعه پزشکان معتبر و زحمت کش ایران هم صدمات بزرگی را متحمل شده اند. به لطف خدا در سالهای اخیر سازمان نظام پزشکی با تلاش فراوان توانسته فضای امن درمان را در جامعه حاکم کند. از این رو وب سایت پزشکده هم به نوبه خود قصد دارد در این مسیر کوشا باشد و گامی موثر بردارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به وب سایت پــزشکده میباشد هرگونه کپی برداری مورد پیگیری قانونی قرار می گیرد